Tuesday, April 5, 2011

~~Semangat Baru~~

SALAM..

Sekejap je dah masuk bulan April. Yg paling aku x sangka, aku leh kje lagi kat situ.. Lagi 2 months, genap 1 year.. isk isk isk... Dlm nangis2, byk tragedi berlaku, aku still leh tahan.. Lama2 cam dah lali plak. Kje mmg syok, cuma org2 yg xde hati ni yg buat aku jd x aman. Ntah ape la yg aku buat sampai "org" tu busuk ati kena kan aku. Allah tu Maha Kaya.. Biarlah Dia balas segala perbuatan insan2 yg penuh dgn hasad dengki nie.

Skang ni, aku tgh semangat nak wat cookies... nak wat bisnes sendiri.. Thanks to my lovely hubby.. Support yg x pnah henti.. InsyaAllah, pasni anne akan berusaha bersungguh2.. Dah pindah umah baru, dpt dapur baru.. wahhh semangat semangat.. x saba rasenya nak mula operasi..

Ok la.. berenti kat sini dulu... Nak sambung asmara 2. layannnnn

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers